ŠKODA OTKRIVA NOVI LOGO, BOJE I BUDUĆI BREND IDENTITET
Drugi pišu:AutoSrbija.Club
Brend ŠKODA nije doživeo veću promenu kada je identitet u pitanju u poslednjih 30 godina. Osim novog dizajnerskog jezika, češki proizvođač automobila takođe planira modernizaciju dizajna. Novi ŠKODA logo takođe je deo ove modernizacije.
„Sa novim korporativnim identitetom podižemo izgled brenda na viši nivo. Ne razvija se samo naš portfolio proizvoda: razvijaju se i naši kupci. Ovo vidimo kao idealnu priliku za prilagođavanje brenda deceniji transformacije i modifikovanje izgleda i utiska koji ostavlja kako bi odgovarao potrebama i očekivanjima naših kupaca. Naš novi korporativni identitet naglašava naš moderan i sveobuhvatan dizajn i jasno pokazuje naš pristup koji je prvenstveno digitalan. Uveren sam da će se svideti našim kupcima!“ naglasio je Martin Jahn, član upravnog odbora ŠKODA AUTO za prodaju i marketing.
Jedan od činilaca koji je doveo do promene bila je NEXT LEVEL ŠKODA STRATEGY 2030, koja češkog proizvođača automobila više usmerava prema elektrifikaciji i digitalizaciji. Identitet brenda, uključujući dizajn logotipa i celokupni pristup brendiranju, morao se prilagoditi ovim trendovima …
KOMPLETAN ČLANAK na AutoSrbija.Club