SA ŠKODOM KORAK BLIŽE ELITI

Međunarodna biciklistička Trka kroz Srbiju prvi put je prokrstarila drumovima naše zemlje 1939. godine.

Kompanija Auto Čačak je osnovana pre 30 godina, a pre 25 je uspostavila saradnju sa Škoda Autom. Na našu veliku sreću.

Da li možete da zamislite Tur de Frans u kome će direktor trke
Kristijan Prudom dati znak za početak iz nekog drugog automobila ?

DIREKTOR TUR DE FRANSA KRISTIJAN PRUDOM

A zahvaljujući kompaniji Auto Čačak i gospodinu Milenku Kostiću osnivaču i vlasniku i njegovim saradnicima i “Srpski tur” je na pravom putu ka eliti – sa Škodom.

I ove godine na 62. Trci kroz Srbiju, na kojoj je učestvovalo 120 vozača iz 20 ekipa sa pet kontinenata ( pobedio je Eritrejac Daut Jemane) karavan pratećih vozila sačinjavale su ŠKODE!

Bezbedno, elegantno, demonstrirajući moderan dizajn, kvalitet, Škodini modeli kodiak, karok, oktavija, superb, skala, fabia, krstarili su od Požarevca do Mionice, od Mionice do Čačka, od Čačka do Prijepolja i ponovo do Čačka, više od 600 kilometara!

-Škoda je naš, ali i svetski biciklistički ponos. Škodini automobili su činili karavan Tur de Fransa, Trke kroz Srbiju, mnogih drugih najvećih svetskih biciklističkih manifestacija, nedavno su bili i oficijelni partner Svetskog prvenstva u Australiji i nama je izuzetno drago što smo i mi deo te priče – kaže direktor Trke kroz Srbiju i predsednik Biciklističkog saveza Srbije profesor Radomir Pavlović.

Rekosmo da ovih dana Auto čačak proslavlja dva velika jubileja. Pune tri decenije od osnivanja i 25 godina saradnje sa Škodom.

Red je da prozborimo i neku o Auto Čačku:

AutoČačak doo je generalni uvoznik za ŠKODA automobile i rezervnih delova za Srbiju i Crnu Goru.

AutoČačak počinje sa radom 1991. godine i ubrzo po osnivanju ostvaruje kontakt sa kragujevačkom Zastavom. AutoČačak postaje prva privatna firma sa ugovorom o prodaji i servisiranju putničkog i teretnog programa ove kompanije. Godinu dana kasnije, AutoČačak potpisuje i ugovor o prodaji FAP Mercedesovog teretnog programa vozila i delova, kao i ugovor sa Zastava Impex-om o prodaji i distribuciji terenskih vozila marke Lada Niva. Neminovno se u ovom periodu ostvaruju značajni prodajni rezultati kojim se AutoČačak pozicionira kao stabilna auto kuća u razvoju.

START 4. ETAPE 55. TRKE KROZ SRBIJU ISPRED MANASTIRA MILEŠEVA

U proleće 1996. godine, na sajmu automobila u Beogradu, vlasnik i osnivač preduzeća AutoČačak, Milenko Kostić, uspostavio je uspešan kontakt sa predstavnicima česke automobilske kompanije Škoda Auto i već 7. maja iste godine AutoČačak postao je generalni uvoznik automobila Škoda. Probni ugovor je podrazumevao obaveznu prodaju od 500 vozila u periodu od 6 meseci. Međutim, čak 100 odsto više vozila je našlo kupca, odnosno ondašnjom Jugoslavijom je počelo da se vozi preko 1000 vozila u tom periodu. Trend rasta je prisutan do današnjeg dana, u kom AutoČačak može da se pohvali sa preko 70 000 prodatih vozila na prostoru Srbije i Crne Gore. Kompanija AutoČačak nalazi se uz glavni magistralni put, na samom ulasku u Čačak iz pravca Beograda. Pored sedišta firme, na toj lokaciji nalaze se i prodajni salon, servisne radionice za pružanje usluga u drumskom saobraćaju, motel i restoran. Svi sadržaji urađeni su po najvišim evropskim standardima.

Pored Škoda vozila, AutoČačak prodaje i polovna vozila svih modela i proizvođača i pruža usluge celokupnog servisa, koji obuhvata servisiranje u garantnom i vangarantnom roku, farbanje, reglažu i limarske radove. Pored sedišta u Čačku, AutoČačak ima svoje prodajno-servisne salone u Beogradu i Nišu. Prodajni saloni urađeni po standardima kompanije Škoda Auto takođe se nalaze i u Novom Sadu, Šapcu i Valjevu. U prethodnim godinama, AutoČačak je razvio mrežu ovlašćenih dilera i servisera Škodinih vozila širom Srbije i Crne Gore.

-Godinama unazad Škoda je najrpodavaniji brend, i to ubedljivo na tržištu Srbije. Nije to uopšte čudno jer je češki automobilski gigant , pod upravom Folksvagena nezadrživo krenuo u osvajanje tržišta Evrope, sveta – kaže generalni sekretar Asocijacije automobilskih novinara Srbije (AAN) Petar Živković – Izuzetan odnos cene i kvaliteta, pouzdanost, dopadljiv dizajn, savremeni motori, ali i umešnost ljudi iz Auto Čačka koji su svojim odnosom prema kupcu podigli nivo usluga na jedan viši nivo i u Srbiju, su doprineli liderskoj poziciji. Imao sam čast da ove godine pratim “Srpski Tur” iz novog “karoka 4×4” i utisci su više nego odlični.

ŠKODA – BREND SA TRADICIJOM

Godina je 1894. bila je ključna prekretnica u životu dvadesetšestogodišnjeg Václava Klementa, koji je rođen u gradu Velvary i u tom trenutku je prodavao knjige i notne zapise u Mladoj Boleslavi. U subotu 2. juna oženio se Antonijom Jakšovom. Njen miraz otplatio je ostatak dugova nagomilanih u njegovoj knjižari, koja je ujedno bila i sastajalište ljubitelja biciklizma. I sam Václav Klement vozio se biciklom Germania nemačke firme Seidel & Naumann, koja je imala ogranak u gradu Ústí nad Labem. U julu 1894. prodavac knjiga spakovao je svoj bicikl, čiji je lanac neprestano spadao, i poslao ga vozom u Ústí nad Labem na popravku u garanciji. Ali, ogranak nije nameravao da se pozabavi pomalo neformalnim zahtevom svog kupca rukom napisanim na komadu običnog milimetrskog papira. Iako je odgovor direktora ogranka g. Foerstera razbesneo Klementa, dao mu je i ideju da se okrene proizvodnji bicikala. Sastao se s mehaničarem iz Varnova Václavom Laurinom i sledeće godine počeli su da proizvode bicikle s patriotskim nazivom Slavia, poteklim iz slovenske mitologije. 1899. godine počeli su da proizvode motocikle, a šest godina kasnije jednako uspešne automobile LAURIN & KLEMENT – a ostalo je istorija.

Václav Klement uskoro će doživeti još jednu vrstu zadovoljstva. Godine 1904. primio je pismo koje je g. Foerster potpisao iz Seidel & Naumann, tražeći dozvolu za proizvodnju motocikala Slavia pod markom Germania. Klement, tada direktor kompanije, velikodušno je dao svoj pristanak…

VOITURETTE A

L&K VOITURETTE A je osnova češkog proizvođača automobila koju su 1905. godine postavili Vaclav Laurin i Vaclav Klement. Svoj prvi automobil proizveli su samo deset godina nakon što su osnovali kompaniju za proizvodnju bicikala i motocikala.


L&K VOITURETTE A

Škoda auto, Auto Čačak, to nisu samo poslovni saradnici, to su prijatelji. Mi smo se u to uverili i ove godine. Jer, prijatelj je uvek tu kada najviše trebe, ne pita ništa već pomaže. I zato još jedno veliko hvala gospodinu Milenku Kostiću i svim njegovim saradnicima za sve što su učinili ne samo za Trku kroz Srbiju, već i za srpski biciklizam, sport – kaže sportski direktor Trke kroz Srbiju i potpredsednik BS Srbije Dušan Gojić.

Auto Čačku, gospodinu Milenku Kostiću i svim saradnicima, zaposlenima u ovoj kompaniji, čestitamo velike jubileje sa željom da i dalje budu neprikosnoveni lideri na tržištu i pokazatelj kako jedna srpska kompanija može da izraste u pravog privrednog giganta.

[wds id=”16″]